k47.cz
výběr foto Praha povídky kultura
TECH ▞▞ kolo | twitter RSS
komentáře článku

Simutrans



Text komentáře


martlin (2008-05-08 14:58)
čus kajo, nevim, jak často sem chodiš, ale těch verzí je přes deset, já sám sem zkoušel asi tak 6, každá plná vylepšení, a vůbec nechápu takovy lidi, kteří básní o těch starých verzích, na každé stránce aje jen o těch starých a znám jednu jedinnou stránku o nejnovějších dvou verzích, simutrans.webz.cz . a sim...s.wz.cz jke nejhorší s jakou sem se setkal.

kaja47 (2008-05-08 20:45)
nechápu smysl sdělení. ale vyložím ti skutečnost: Simutrans se vyvíjí kontinuelně už asi 8 let (první záznam v souboru history.txt je z 06.03.99 ještě od Haja) a verzí za tu dobu vyšlo kolem 200. sám jsem zachytil jenom malou část. Teď už Simutrans nehraju, neplánuju, že někdy budu hrát a stejně tak neplánuju, že budu pro Simutrans něco dělat nebo o něm psát.
já zase vůbec nechápu lidi, kteří nadávají nad článkem někdy z roku 2005. o relativně nové verzi jsem psal minulý prosinec.
jinak veškeré informace o novinkách doporučuju čerpat z oficiálního fóra

Václav M. (2008-08-02 00:05)
Výdělečnost rychlovlaků na dlouhých spojích: čím větší mapa,
větší města při malém počtu (21 na mapě České republiky o velikosti
2000*1316), delší vzdálenosti a centralizovanější síť, tím jsou
výdělečnější.

Když budou například čtyři města umístěná do trojcípé hvězdy a
krajní města nebudou spojená přímo, tak budou ty vlaky plné a budou
vydělávat - a pokud takovýchto sítí bude více spojených do sebe (právě
přes ta "hlavní města", tak tím lépe.

Ovšem jde pouze o výdělečnost vlastních spojů po odečtení provozních
nákladů vlastních souprav - bohužel, náklady na údržbu vlastních tratí
samotných i elektrifikovaných jsou tak vysoké, že osobní přeprava není
schopná si na sebe vydělat, i když mají soupravy sebevětší zisky - a
proto musí být osobní doprava doplněna nákladní, která by měla být,
pokud možno, provozována na stejné trati jako osobní - aby se ztráty z
údržby tratí rozdělily.

PS: za doprovodu páté verze jaderného průmyslu a knihařského průmyslu
mám spojeno již všech 21 měst (na výše uvedené mapě ČR) a vydělává
jak většina vlaků, tak i lodě, které spojují obě sítě - jedna
miniaturní je od Vltavy na západ a druhá, větší, od Vltavy na východ. A
už se těším na trať pro 280 km/h a rychlejší vlaky - hlavně na nultou
sérii Šnkanzenu a potom na Nozomi (Šinkanzen 500), TGV "Šipka" a také na
Thalyse.

rene (2010-12-06 21:35)
prosim vas poslaly by ste my stanku kde se muze stahnot zdarma simutrans rene kubosek

píše k47 & hosté, ascii@k47.cz