Na nádraží v ██████████ jsem měl pár minut času & tak jsem zjišťoval, kolik
zaparkovaných kol by šlo ukrást a jak snadno. Přes den je tam asi 25 kol
přivázaných řetězy ke stojanům a zábradlím. To schvaluji, kolo+vlax je velice
efektivní kombinace pro rapidní přepravu v Pze a okolí.
Kdysi dávno jsem tam viděl přední kolo přivázané dobrým a velice silný řetězem
k zábradlí, jen zbytek prostředku chyběl. Tak jsem procházel tunely pod tratí a sledoval jak jsou kola zabezpečená. Musel jsem u toho vypadat poněkud
podezřele, chodil jsem kolem kol, u každého se zastavoval, studoval zámek, řetěz a jak
se ho zbavit a pak si něco načmáral na dlaň.
Výsledky jsou takovéto:
Většina byla přivázána za rám, ale jen u pár z nich byl řetěz zároveň
protažen skrz jedno z kol. Takže pokud potřebujete velké množství ráfků,
pneumatik a duší, nic vám nebrání.
Dva bicykly byly přivázané jen za zadní kolo. Ty se dají snadno ukrást, ale
zločinec na nich nemůže odjet, zajet do bazaru na náměstí a hned je střelit.
Musí navíc ukrást kolo z jiného stroje.
Jeden bicykl byl přivázaný jen a pouze k sedlové trubce. Stačilo by
vytáhnout sedlo, stáhnout řetěz, sedlo zase nasadit a mám kolo zadarmo.
Navíc šašit něco se sedlem není tak nápadné, protože místo činu zablokuji
vlastním tělem a vypadám jen jako, že neobratně odemykám zámek.
Jedna koloběžka byla přivázaná skrz rám řídítek, který se dal odšroubovat
dvěma inbusy. Výsledek lupu je k ničemu, ale můžu tak někoho pořádně naštvat.
A poslední kolo, které mělo jen jednu rámovou trubku à la skládačka bylo
přivázané tak, že by se řetěz dal jednoduše stáhnout. Musel bych na chvíli
odšroubovat přední kolo, abych měl pro celý manévr místo, ale šlo by ochranné
prostředky vyvléknout a mohl bych hned odjet.
Finální skóre je tedy 8% můžu ukrást, tak jak jsou, 8% bez zadního kola a u velké části zbytku můžu obírat kola. Možná je na čase se stát prvním
mezinárodním zlodějem kol.