Kill everbody 2
Před nějakou dobou jsem tu psal o prototypu maličké hry skromně pojmenované Kill everybody. Na rozdíl od předchozích pokusů (a nebylo jich málo), jež byly po krátké době zápalu briskně uloženy k ledu, tahle se nejen dostala do polo-hratelného stádia, ale pachtění na ní pokračovalo i potom, pomalu a vytrvale. Pro motivaci je nejhorší první míle mezi prázdným souborem a něčím, co se aspoň vzdáleně chová jako interaktivní program.
Tady máte druhou verzi ke stažení (je zapotřebí Java). Několik novinek:
mezerník slouží jako pauza, klávesy QWERT mění rychlost 1x-16×, +- zoomuje,
prostřední tlačítko myši určuje preferovaný směr palby, za každých X mrtvých
zobmií si můžete vybrat globální vylepšení, některé otevírají nové budovy, jiné
zásadně mění pravidla (geo-engineering vede k době ledové, která zpomaluje
zombie a pomalu je zabíjí, jiné vylepšení otevře možnost upgradovat budovy přes
u
nebo en-masse přes shift+U
). Líbí se mi představa, že můžete učinit
určitá rozhodnutí, která drasticky změní mechaniku hry.
Do budoucna plánuju přidat víc způsobů, jak ve velkém vraždit všechny
lidi zombie & taky z toho udělat hru, která je trochu zábavná a uspokojující i pro ty, kteří neprahnou po „number porn“.